×

מבנה הלחיים כמרכיב מרכזי בחזות פנים

מבנה הלחיים הוא מרכיב מרכזי בחזות פנים נאה בגברים ובנשים כאחד. עם זאת, מילוי נפח ללחיים עלול גם ליצור מראה “עשוי” וסינטטי הגורע דווקא מחן הפנים.
הדרך היחידה לעצב לחיים באופן מוגדר וחטוב יותר מבלי לשוות מראה “שמן” ונפוח לפנים היא באמצעות הזרקה טיפתית מדויקת ומבוקרת של חומצה היאלורונית באמצעות אינג’קטור.
אינג’קטור הוא מתקן פטנט המאפשר הזרקה מדודה של טיפות חומצה היאלורונית לשכבות העור העמוקות- ההיפודרמיס.
זאת בשונה מטכניקת ההזרקה הפופולארית והנפוצה כיום  של בולוסים (כמויות גדולות) של חומצה היאלורונית בקנולה או מחט ארוכה.
הזרקה של בלוסים גדולים של חומצה היאלורונית באמצעות קנולה או מחט גדולה מתבססת על הפרדת הגבול הטבעי בין הדרמיס לאפידרמיס בשטחי עור נרחבים יוצרת מקווים גדולים של החומצה ההיאלורונית המוזרקת הפוגעות בתנועות הפנים הטבעיות ונוטות לשנות מיקומן עם הזמן או בעת הקימה בבוקר, ובכך נוצר “המראה העשוי” המגושם והלא הומוגני האופייני לרבים מהטיפולים האסטטית הנפוצים.
ההזרקה הטיפתית המבוצעת באמצעות אינג’קטור בפסגות הלחיים המבוקשות מביאה להדגשת המבנה שלהן וקימורי הפנים מבלי להשמין אותן או לעגל אותן והיא מאפשרת השגת תוצאות טבעיות הנותרות פרקי זמן ארוכים הרבה יותר מאשר בהזרקת נפחים גדולים באמצעות קנולה או מזרק רגיל.
יתרונות נוספים בהזרקתה של חומצה היאלורונית טיפתית טמונים גם בשיפור רמת הלחות בעור כולו מאחר והטיפות אוגרות אליהן בחלוף הזמן מולוקולות רבות של מים- בזכות שטח הפנים הגדול יותר שלהן לעומת הבולוסים הגדולים.
דר’ בר הוא ראשון הרופאים בישראל בהזרקה טיפתית של חומצה היאלורונית לעיצוב הלחיים והסנטר ובין החלוצים בעולם.
דר’ בר עושה שימוש בלעדי בטכניקה זו מאז 2005 ומטפל ברבים מאנשי הפוליטיקה והתקשורת בישראל ואורחים מחו’ל באופן דיסקרטי שאינו פוגע בחזות הפנים הטבעית והנינוחה.

Go Top