×

המלצות לתוספי תזונה כחודש לפני החופה…

תוספי תזונה מסוימים יש ורצוי ליטול כל השנה, אולם אם עדין אינכם נוטלים דבר להלן מספר המלצות לתוספים שניתן ליטול 30 יום לפני החתונה (או כל אירוע חשוב אחר..) שיועילו למראה עורכם ושיערכם ואולי אפילו ישמרו לכם על הכוח והיציבות לרקוד כל הלילה:

1. לאלה מבינכם הנוטים לעור שמן ומבריק עם נטייה לפצעונים, כדאי מאוד ליטול תוספת של אבץ. נטילה יומית של התוסף מפחיתה באופן משמעותי את רמת השומן בעור ואת הנטייה להופעת פצעים. כמו גם תצמצם את הברקת פניכם במהלך האירוע.

2. אם עורכם יבש מאוד, כדאי ליטול מדי ערב כמוסות שמן צמח הזיפן (בורג`). צמח הזייפן הוא הצמח העשיר ביותר בחומצת שומן מסוג ג.ל.א ( גאמה לינולאית) המשמשת לבניית קרומי תאי העור ומהווה גורם סיכה פנימי המעלה את לחות העור ובריאות השיער. כבר לאחר פחות מעשרים יום עולה באופן ניכר רכות העור, על פני הגוף כולו אגב, לא רק הפנים.

3. אם אתם נוטים לסבול מלחץ דם  נמוך,ומתקשים בדרך כלל להמשיך ולרקוד כל הלילה, כדאי לכם מאוד להתחיל וליטול כמוסות של צמח הגינסנג הקוראני, לא רק ביום האירוע עצמו אלא להתחיל בדיוק חודש לפניו. גינסנג הוא צמח אדפטוגני (סתגלתן), ולאחר יותר מחודשיים של שימוש רצוף הוא מאבד מיעילותו, כך שחודש הוא פרק זמן נפלא ליהנות מכל סגולותיו. אגב, תוספי גינסנג קוריאני,אם ניטלים מספר שבועות ברציפות, גם מעלים באופן מובהק את הליבידו (התשוקה המינית), נתון נוסף היכול להפוך את ערב הכלולות לסוער ממש..

4. לאלה מבינכם החתנים או הכלות… הנוטים להשתכר בקלות, כדאי מאוד לצרוך תוסף של קומפלקס וויטמיני B במהלך כל החודש הקודם לחגיגת הכלולות עצמה ולהקפיד במיוחד על נטילת קומפלקס הוויטמינים ביום החופה עצמו. ויטמיני B הם אלה החיוניים לפירוקה של מולקולת האלכוהול ובכך לצמצום החמרמורת (תופעת ההנגאובר) האופיינית לאחר ערבי שתייה סוערים. נטילת וויטמינים אלה גם מאפשרת שתייה מרובה יותר ללא תחושת השכרות הלא נעימה. אגב, רבים ממשקאות האנרגיה הפופולריים (רד בול למשל) והנמזגים יחד עם אלכוהול לקוקטילים פופולריים, מועשרים בקבוצת הוויטמינים הזו במיוחד כדי לשפר את הרגשת השותים כמו גם לצמצם את הופעת “תופעת הבוקר של אחרי”.

5. אם אתם מתוחים ונרגשים כבר בשבועות שלפני החתונה ובכלל מפקפקים בכושרכם לתפקד מול כל האורחים, צלם הווידאו ,ההורים שלו ושלה וכל החמולה המשפחתית, כדאי לנסות והתחיל ליטול כבר עכשיו כמוסות מיצוי צמח הרודיולה. נטילת מינון ראוי של תוספי צמח הרודיולה, מפחיתה באופן ניכר את אלמנט הדחק (הסטרס) וגם את רמת העצבנות. מעבר לכך, לאחר מספר ימי שימוש במינונים המומלצים , התוסף אף משמש כמפיג דיכאון  ומשרה שלווה ואופטימיות.

בברכה
ד”ר אודי בר

Go Top